zondag 21 oktober 2012

La vita è bella ...

Hier ben ik weer! Terug van Vreemde Oorden. Dit keer had ik Theodóra maar meegenomen zodat ze geen fratsen zou uithalen zoals ongevraagd berichten publiceren op mijn blog. Maar waar waren we?
Op het Paaseiland om Moai - die mysterieuze beelden - te fotograferen?
Met een strooien rokje aan bloemen hakend op Hawaii?
Of waren we in Japan, mediterend in een Zenklooster?
Breiend op de Lofoten misschien?
Nee, nee.
Gewoon genietend op ons Geheim Eiland, midden in de Mediterrannee, zo blauw, zo blauw ....
In het land van rode wijn en pasta,
Van vurig aanbeden Madonna's zoals de Madonna del Rosario di Pompei,
 en mamma's die op oktoberse middagen kaarten op het strand.
Van haventjes met pastelkleurige huizen
en vissers die nog weten hoe je een net moet boeten.
Waar de warme nachten geuren naar vijgenbomen, cypressen en wilde jasmijn.
En waar de kans groot is dat je toevallige voorbijgangers 'bello' of 'bellissima' hoort zeggen.
Kortom: het land waar la vita è bella ...
(Theodóra is een creatie van Hélène Magnússon - [KLIK])

14 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Nou dat zal volop genieten zijn geweest en die Theodora die heeft een flinke garderobe zeg,heb jij die voor haar gemaakt hi.....hi Gr. En gezellig weer marloeskreatief

betty prins zei

Mag ik alsjeblieft...één van die vrouwen op het strand zijn...
Een lekker bruin ruggetje neem ik op de koop toe!
Wat zal Theodora genoten hebben en wat wordt het een prachtig breiwerkje...
uhh,hier is de herfst al begonnen, hoor, zal wel even wennen zijn...

Bertie zei

Ha fijn, je bent weer op je blog! Blijf in gedachten gerust nog wat talmen op dat geheime eiland, maar ik ben blij dat hier weer een berichtje van jou en Theodora staat :-)

Anoniem zei

Ha, fijn dat je er weer bent!! Ik heb je gemist hoor! Gelukkig heeft Theodora een tipje van de sluier opgelicht, heerlijk dat we even mochten meegenieten! Nu maar weer even wennen aan onze Hollandse Herfst, ook fijn, maar als ik jouw foto's zie... dan wist ik het wel :)! Lieve groet!!

Annelies zei

Met dat ik je foto's bekijk begin ik helemaal mee te zwijmelen en te verlangen naar warmer oorden.

Unknown zei

Theodora heeft maar wat geluk dat ze jou heeft mogen vergezellen naar dat een prachtig mysterieus eiland!
Fijn blogje Ferrara! groetjes, Hilde

Janny zei

Die Theodora boft maar met jou!
Potverdrie... zomaar op een mooi eiland, heerlijk rustigjes aan.
Fijn dat je (jullie) er weer zijn!
Janny

Anny zei

Het is wel een wereldreizigster he,, die Theodora. Ik zou haar maar goed in de gaten houden.

marcella zei

je hebt dus een enorm fijne tijd achter de rug en zit nog na te genieten van al dat moois ;)
Fijn! het is je van harte gegund

Monica zei

Gezellig, dit leuke foto verslageje van jullie reisje

Marina zei

Ik had zo in haar plaats willen zijn! En die mama's op het strand dat zijn nog eens mama's, echte :)

Het lieve leven... zei

Gezellig dat je er weer bent!je hebt het goed gehad..gok ik zo ;). wat een heerlijk land en wat geef je het mooi weer!! Groetjes, Petra

Willy zei

Ik zou me kunnen voorstellen dat je daar nog wel even had willen blijven, maar toch fijn dat je er weer bent. Theodora heeft in haar korte leventje al veel gezien en beleefd. Heerlijke foto's om bij weg te dromen. Groetjes,

berthi zei

Wat zal jij weer heerlijk genoten hebben! Nu weer wennen aan ons landje... dat zal niet meevallen!:-)

Blijf in gedachten maar bij je mooie geheime eiland! Ik geniet weer van je prachtige foto's!